Onsdag tolfte mars

Hade ingen skola igår förutom när jag gick på utvecklingsamtal. Det är så himla stelt på utvecklingsamtal..Haha men det gick bra. Idag på digitalt skapande skulle vi komma på idéer till en egen hemsida som får handla om vad som helst. Min ska handla om olika resor jag har varit på. Man får ju bara ha bilder man tagit själv på hemsidan så då står det mellan en massa osmickrande bilder på mina kompisar och mig,random blommor eller resebilder. Kändes rätt så självklart att ta resebilderna då. 

När jag var på väg hem med Jessica idag så sa två tjejer hej till mig och jag har ingen aning om vilka det är? Jessica vet inte heller vilka det är och jag tänkte först att de kanske sa hej till henne, men nepp!  Ingen av oss hälsade heller.Jag måste verkligen sett ut som ett frågetecken och gett en väldigt konstig blick men jag har verkligen ingen aning om vilka de är. Om någon av de läser detta,vilket de troligtvis inte gör men man vet aldrig så är jag väldigt ledsen för att jag inte känner igen er om jag nu känner er på något sätt.

Såg antagligen ut såhär när de hälsade på mig. 

Nu ska jag försöka fortsätta skriva på mitt tal jag ska hålla nästa vecka.... Vill verkligen inte hålla tal 

Hasta la vista. 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

usch utvecklingssamtal är bland det värsta som finns..

Kika gärna in i min blogg där jag skriver mycket om träning, skönhet m.m. Funderar även på att ha en tävling snart som kan vara av intresse :)

Kram!

2014-03-12 @ 17:36:40
URL: http://carolinemalmborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0