Vi hoppar.

Händelserika dagar på det nya året! Igår åt jag tillexempel sushi för förstagången i mitt liv! haha men det var ju helt okej, inte min favorit mat kanske men räkorna var ju riktigt goda! Jag åt Sushi med Alva, Alicia och Sofia. 
Det var en riktigt rolig dag med toa smuggling och shopping. Senare på kvällen åkte jag och Sofia hem till mig och vi färgade min systers hår blått, Sofias hur i en ljusbrun eller aa liknande och mitt lite halvt rosa, dock blev mitt hår inte riktigt så rosa som jag hoppats på men tycker att det är jätte fint endå (PÅ TOA SER DET ROSA UT). 
Sofia sov över här också så vi hade en liten dace off i morse med våra armar för att vi var för lata för att gå uopp ur sängen.. 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Älskar sushi!

2014-01-04 @ 19:45:38
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0