Studiofotografering

God morgon på er! Igår var jag,Jessica och Malin i skolans fotostudio. Vi skulle först ta vanliga skolfotoporträtt och sedan fick vi leka runt lite med ljuset och testa oss fram. Blev en hel del fjantande både bakom och framför kameran... Men några bra bilder fick jag allt till!

 
Jessicas hår ser ut som en dammvippa/oranget sockervadd. Coolt va? 

Jessica tittar passionerat in i ljuset och jag ser ut som jag har sett ett spöke. 
 
Här vet jag inte vad som hände... Lite Titanic-feeling kanske? 

Ser ut som ett glatt par som nyss har fått barn. Ni vet såna man brukar se i tidningar? 

Bilderna på mig och Jessica är tagna av Malin! 

Sofia 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0