När du inte är med dig vet jag inte vem jag är.

Detta inlägget är till en person som betyder så sjukt mycket för mig! Vet att vi inte kunnat vara såmycket på senaste tiden men jag SAKNAR dig så mycket att det gör ont! Jag känner mig hedrad att få kalla dig min bästa vän och vet inte hur jag skulle ha klarat av de tre senaste åren på min förra skola om det inte vore för dig.
Jag minns när vi först träffades och vi kunde bara inte stå ut med varandra, helt ärligt ville jag inte ens ha dig nära mig i början. Men sen ändrades allt! Det var ju dig jag kunde prata med om allt, det var du som lyssnade på alla mina problem utan att dömma mig som person och jag lyssnade  och hjälpte dig när det var svåra tider!
Jag vill bara att du ska veta vilken underbar människa du är och jag är så glad att ha dig i mitt liv!
Alla de gånger jag tvingat dig att se igenom en skräkfilm eller då du tvingat mig se kärlekskomedier. 
Till dig vill jag säga tack, du är en unik människa och jag är så jäkla gald att jag ändrade min syn på dig och att vi endå kunde bli så bra vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0