Det kommer passera men aldrig vara över

sitter och äter popcorn i min säng fasten mamma sa att jag inte får det (mohaha)
I går var det förintelsedag på skolan, inte alls så destruktivt som det låter,  men dagen handlade om rasism. 
Var även och köpte en matta till min dator en likadan som på bilden ↓
 Var även och fikade på espresso hose med Sofia och Alva, riktigt mys må jag säga er!
 
Och idag hade jag en bokredovisning den gick helt okej trots att ingen av de i min grupp läst ut boken! Vi delade tillslut upp den på ala tre då en var frånvarande. Förutom bokredovisningen så har väl dagen varit helt okej, hade världens huvudvärk i mosre men fick en värktablet så klarade mig igenom dagen endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0