2013

2013, ett år med både med och motgångar. 
 
One direction konserten i maj där jag gick med min syster träffade jätte fina människor Evlina är en av dem och jag ska ju gå på konsetern 13 juni med henne igen, ska bli riktigt kul att se henne då!
 
 
Jag slutade nian och fick mina slutbetyg vilka jag är väldigt nöjd med. Länmnade en jätte fin klass bakom mig och saknar de verkligen nu!
 
En riktigt bra sommar med mina fina vänner! Denna bild är tagen på agustifestivalen.
 
Jag åkte även ner till min kära kompis Hanna nere i Malmö i några dagar det var verkligen kul att träffa familjen bjervås igen!
 
I Agusit började jag på en ny skola och fick en helt ny klass. Jag minns hur jag och Olle stod utanför dörrarna till skolan och väntade på att gå in i aulan och bli uppropade dock går ju olle i samhäll så vi går ju inte i samma klass. 
Allt jag kan säga är att jag är så sjukt nöjd med det valet jag gjorde i nian och en bättre klass får man ju leta efter!
Många fina männikor jag har lärt känna under 2013 och jag ångrar inte mycket jag gjort detta år! Nya klassen är det som jag är mest tacksam för!
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

ser fram emot konserten jag med! Kommer bli askul att träffa dig igen ♥

2014-01-01 @ 20:55:41
URL: http://evvesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0