13/02-14

Hola chicas y chicos. Imorgon är det sista skoldagen innan sportlov. HALLELUJAH. Ska till London på måndag också! Det blev tyvärr ingen Londonresa tillsammans med Jessica. Hon ska dit i maj istället med sin familj.

Tänkte köra en liten reseblogg när jag är i London om nu internet kommer fungera där borta. Kommer inte ta med mig någon dator, men mobilbilder får väl duga fram tills jag kommer hem då jag kan lägga upp ordentliga bilder. 

Vandra runt lite på stan som vanligt efter skolan med Steffi och Jessica. Stod där ett tag och funderade på om det var möjligt att hoppa igenom hjärtat... Det är väl fullt möjligt men inget vi testade som tur var. 



Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0