Wishlist

Någon frågade ifall jag och Jessica kan skriva varsin önskelista och visst kan vi det! 
 
Jag älskar verkligen julen. Så himla mysigt och härligt. Även fast jag har lite hatkärlek till Kalle Ankas jul och julmat så hör det ändå till julen och det är ju tradition. Det är helt klart bästa högtiden på året. Gillar det mycket bättre än min födelsedag. 

Anyway here comes the wishlist
*Starlight Filter. Får ljus i bilder att se mer glittrande ut eller vad man ska säga. Googla på det vettja.
*Spotifypremium
*Viva la Juicy parfym
*Lampa som ser ut som ett körsbärsträd
*Böcker: The Fault In Our Stars och Nyckeln
*Mörkröda byxor från Monki
*Döskalle glas.Tycker de är sjukt snygga haha. 
*Victoria Secret body mist
*Vita Dr Martens
*Nicki Minaj parfym

Kommentarer
Postat av: LITZIUMWORLD ^V^

glasflaskan där är jättesnygg! gav en sån till mitt ex :)

2013-12-01 @ 00:18:44
URL: http://litziumworld.blogg.se
Postat av: MOOOLLYS.SE - Uppsalas största proffsblogg

massa fina saker :D

2013-12-01 @ 00:56:47
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0