En dröm i en dröm

 
En riktigt skön lördag om jag får säga det själv, min syster fyller 18 år på måndag så hon ska ha fest hemma med sina kompisar. Då hon insesterar på at ha huset för sig själv så drar jag mig snart mot Sofia och spenderar natten där. 
Tänkte snacka lite om de produkterna ovan på bilden, först har vi en bodysplash får vs strawberry & champange and i must say i love it! Den är lättare än parfym men fungerar precis lika bra och den håller i doft riktigt länge.
Den andra är ett bodybutter från The Body Shop riktigt bra och luktar som en dröm! Det är igentligen som vilken bodybutter som hälst men lukart riktigt gott! Två bra köp om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0