Jag är diamanten du lämnade i askan

 Malin här!
Jag är som sagt kompis med Jessica och Sofia och känt båda ganska länge (vill säga att det är min förtjänst att det är vänner)
 
Har precis haft ett fotoprov i vår kurs FOTO 1. Det gick väl helt okej, känner att jag kanske borde ha läst i boken lite och kanske pluggat... men vi har så mycket just nu att jag har tänkt mer på andra saker, t.ex. vårt argumenterade tal som vi ska ha i svenskan. Inte så taggad. Mitt tal är på tisdag och jag har inte börjat skriva på det!! JAG MENAR PANIK!!

Jaa det var allt för mig ha de bra och läs deras blogg!
Glöm inte att kolla in min Tumblr där jag uppdaterar mig så gott det går.
Malin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0