Andre december

Hola meine Freunde. Var segt att ta sig upp imorse för att ha idrott och min morgon blev ju inte bättre av att jag fick reda på att idrottslektionen var inställd.. Men min dag blev lite bättre när jag såg att det hängde polkagrisar i ett träd utanför skolan haha. Me and my classmates roffade åt oss alla som var kvar. Gratis är ju gott så varför inte? 
 
Förresten så är jag medveten om att jag inte bloggar lika mycket som Jessica och det beror på att min blogglust kommer och går lite. Känner inte för att skriva så mycket vardagsinlägg utan mer ''ordentliga'' inlägg och det kan bero på därför.  

Men,men ska försöka blogga mer annars får Jessica ha bloggen själv. 
 
Lite musik piggar alltid upp. Lyssnar på Bastille. Klicka på länkarna and enjooy

Bastille – Of The Night
Bastille – Pompeii
Bastille – Oblivion
Bastille – Bad Blood - Live Piano Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0